woensdag 1 augustus 2012

Iets nieuws

Toen ik ongeveer vier jaar geleden begon met gitaarles, wist ik goed wat ik zou willen kunnen. 
Hoge solo's, scheurend gitaarspel, het moest hard! Rock of metal, dat zouden mijn uitgangspunten worden.
Maar uiteindelijk vond ik het veel leuker om akoestisch te spelen. En dan?
Maar sinds kort heb ik allemaal gave dingen ontdekt. Bands met banjo's, semi-akoestische gitaren, violen. Allemaal nieuwe leuke instrumenten en verschillende stijlen. 
Ik vind het mooi. Dit wil ik kunnen spelen. 
Ik luister nog steeds graag naar bands als Revamp en Bullet for my valentine, maar sinds kort ook dingen als:
Larry and his Flask
Slim Chessna's Autoclub
Old man Markley
Lucky Lips
Morgan O'Kane
etc.


Veel verschil onderling, maar allemaal erg mooi!
Dit wil ik ook kunnen!  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten